فروشگاه ایرانیکان
4 روش کسب درآمد از اینترنت واقعی رایگان
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

4 روش کسب درآمد از اینترنت واقعی رایگان

بریم به شما چند روش کسب درآمد از اینترنت واقعی یادتون بدهم که با اجرا کردن همین موارد میتوانید در منزلتان درآمد داشته باشید. شما می توانید یک یا چند تا از این موارد را اجرا کنید اما با تجربه ای که دارم به شما می گوییم سعی نکنید چندتا را باهم اجرا کنید، چون وقت و انرژی کم میاورید و نمیتوانید یک از موارد را کامل اجرا کنید و در نتیجه به درآمد دلخواهتان نمیرسید

پس پیشنهادم به شما این است که یک روش را انتخاب کرده و بر روی آن زوم شوید، سعی کنید این روش را به بهترین حالت ممکن اجرا و پیاده سازی کنید.

1.فروش محصولات فیزیکی

در این روش شما یک وب سایت طراحی می کنید که پیشنهاد می کنم وردپرس باشد

 وردپرس بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد. پس از راه اندازی وب سایت محصولی را که قصد فروشش را دارید انتخاب می کنید و به بازار میروید، با تولید کننده ها یا مغازه ها صحبت می کنید تا شرایط همکاری در فروش را برای شما توضیح دهند، پس از این کار از محصولتشان ویدیو و عکس تهیه کنید تا در وب سایت خود انتشار دهید.

برخلاف باور خیلی از افراد که فکر می کنند خیلی ها همکاری نمیکنند اما من به شما می گوییم که تولید کننده یا فروشنده ها با کمال میل همکاری خودشان را اعلام می کنند. شما می توانید بر سر یک قیمت یا سود به توافق برسید.

نمونه دیگر فروش محصولات فیزیکی این است که شما در دیجی کالا و در قسمت همکاری در فروشش عضو شوید تا بتوانید کسب درآمد در منزل داشته باشید. این کار یکی از بی دردسرترین کارهای است که شما می توانید انجام دهید. در واقع بستر برای شما آماده است و در کنار این از تجربیات 10 ساله دیجی کالا نیز می توانید بهره ببرید.

اگر کمی با فروش اینترنتی آشنا باشید می دانید که در اینترنت برند شدن همه چیز است. یعنی اگر شما برند نباشید نمی توانید در اینترنت موفق باشید و درآمد های عالی کسب کنید. ( برند شدن یعنی اعتماد کاربر ) که دیجی کالا این برند را دارد و شما از برند دیجی کالا استفاده می کنید تا به درآمد برسید. یکی از سریع ترین راه های ممکن است. و طبیعتا دیجی کالا نیز مقدار کمی از مبلغ را برای خودش بر می دارد.

2.فروش خدمات در بستر اینترنت

در این روش کسب درآمد اینترنتی می توانید از خدمات که ارائه میدهید کسب درآمد کنید. همان کار سنتی را در بستر اینترنت ارائه دهید.

یکی از خدمات جدید که خودم استفاده کردم و برایم جالب بود، کارواش در محل بود. در واقع اون شرکت کارواش را سیار کرده بود. وقتی تماس گرفته ام آدرس از من گرفتند و 2 تا آقا برای شستن خودروم آمدند این کار در پارکینگ منزل خودم اتفاق افتاد.

شما با کمی تحقیق و جستجو می توانید نمونه ای از این خدمات را پیاده سازی کنید و از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. فقط کافی است کمی تحقیق و جستجو کنید.

3.فروش محصولات آموزشی

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از اینترنت واقعی رایگان تولید و فروش محصولات آموزشی است. این روش شاید به ظاهر ساده باشد اما به نظر من سختی زیادی دارد و روشی است که باید زحمت زیادی کشید تا به درآمد رسید. یادتان است قبل تر گفتم باید در بستر اینترنت برند شوید تا درآمد داشته باشید. اگر در این روش برند نباشید شاید سالها زمان ببرد تا شما به درآمد برسید و برند شدن آن قدر ساده نیست که بتوان برند شد و کسب درآمد داشت.

 البته نسبت به گذشته برند شدن خیلی آسانتر شده است اما بازهم به نظر من سخت است و باید روحیه خیلی قوی داشته باشید تا بتوانید در این روش درآمد داشته باشید.

این روش سالها است که در تمامی دنیا در حال اجرا است و در ایران حدود 3 تا 4 سال است خیلی بورس شده است و همگی به دنبال این روش رفته اند.

شما در این روش از تخصصی که دارید آموزش تهیه می کنید و آن را در بستر اینترنت تحت بسته های آموزشی به فروش میرسانید.

به عنوان مثال شما لیسانس ریاضی دارید و میخواهید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. بسته آموزش ریاضی برای داشن آموزان مقطع متوسطه اول و دوم درست می کنید و با استفاده از دیجیتال مارکتینگ شروع به بازاریابی می کنید تا فروشتان شروع شود

4.روش تولید محتوا و گرفتن تبلیغ

در این روش شما شروع به تولید محتوای ( متن، صوت، ویدیو، اینفوگرافی و… ) نیاز کاربر می کنید (یعنی محتوای که نیاز کاربر است را تولید می کنید مثلا آموزش آشپزی یا در حوزه های دیگر ) نمونه این نوع وب سایت ها چطور، زومیت است.

 شما محتوا نیاز کاربر را تولید می کنید و با جذب ترافیک باعث میشود که رتبه وب سایت تان عالی باشد و شروع به تبلیغ گرفتن کنید. اگر شما این سایت ها را بررسی کنید عمدا کسب درآمد اینترنتی شان از تبلیغات است. و اصلا نگران این نباشید که همه چیز اشباه شده است، این یک دروغ بزرگ است، شما شروع کنید و سعی کنید یک مزیت رقابتی برای خودتان بسازید. من رسول مومنی قول میدهم که به درآمد های باور نکردی برسید.



آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط گنج بزرگ